SECȚIA CONTABILITATE
-asigurarea organizării corecte a evidenţei contabile în conformitate cu legislaţia în vigoare;
-evidenţa contabilă a veniturilor şi cheltuielilor bugetare precum şi a mijloacelor speciale;
-evidenţa modificărilor operative în buget în conformitate cu deciziile Consiliului sătesc;
-calcularea şi achitarea salariilor angajaţilor instituţiilor subordonate primăriei;
-asigurarea integrării mijloacelor băneşti, controlul asupra integrităţii şi utilizării corecte a mijloacelor fixe, materialelor, produselor alimentare;
-întocmirea şi prezentarea în termenele stabilite a dărilor de seamă contabile şi statistice;
-păstrarea documentelor contabile, registrelor de evidenţă, rapoartelor, devizelor de cheltuieli şi predarea în arhivă în modul stabilit;
-tarifarea angajaţilor din instituţiile subordonate primăriei conform legislaţiei în vigoare;
-evidenţa documentaţiei privind executare bugetului primăriei;
-intocmirea rapoartelor lunare, trimestriale privind executarea bugetului şi le prezintă Direcţiei Generale Finanţe, Inspectoratului fiscal, Direcţiei Statistică, CNAS, CNAM, Consiliului Raional Ialoveni, Ministerului Agriculturii, Dezvoltării Regionale și Mediului;
-păstrează documentele contabilităţii le sistematizează, coase şi le păstrează în arhiva primăriei Costești;
-participă la elaborarea bugetului satului;
-raportează anual Consiliului local despre executarea bugetului trimestrial;
-este parte în comisiile de specialitate, semnează procesele-verbale;
-avizează modificări, dispoziţii de plată, extrase bancare;
-propune soluţii de optimizare a cheltuielilor;
-participă la activităţi de instruire (şedinţe, conferinţe, mese rotunde, seminare, stagii, etc.) pe tematici ce ţin de domeniul executării bugetului local;
-calculează partea veniturilor (pe tipuri) bugetului satului.
0268 51366, 0 268 51393
Activitatea serviciului este reflectată și pe pagina-sursă https://costesti.md/